Volvos401999 Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hei! Jeg kjøpte en volvo s40 igår, bilen var i kjempegod stand. verken slitt eller mye kjørt. jeg prøvde bilen og hadde den inne for sjekk. Igår kveld da jeg skulle kjøre meg en tur, hørte jeg en klikkelyd/knirkelyd fra dashbordet. Hva kan isåfall dette være? Den kommer av og til når jeg kjører over dumper osv. Kan det være at skruene som holder dashbordet fast er løse? Jeg har hatt en gammel mazda, og da var jeg vant med at når det var kaldt ute, var det litt klikkelyder osv. Mulig det ikke er noen feil..... Håper på gode svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Er vist ikkje uvanligt at det er knirkelyder i Volvoer når det er kaldt ute Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Karosseriet rører på seg, og det gjør at dashbordet lager lyder. Du kan gjøre noe med det ved å passe på at det ikke kommer borti noe, men det er jo litt jobb for å få det bra.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg