Dr_BASS Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Heia Finnes det noen måte å finne ut hvem som er eier av en bil? Har et reg nr til en bil, og vil gjerne komme i kontakt med eier. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hvis det er en noenlunde ny bil kan det være lån med heftelse på bilen. Da finner du navn på eier på http://www.brreg.no . Alternativt kan du vel ta kontakt med biltilsynet. Sikkert noen som har noen lure forslag til hva du kan si hvis de må ha en grunn til å opplyse eier. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Det er en ganske gammel bil så jeg tviler på at det er noen heftelser på den. Hva hvis jeg sier dem at han fyren feks kjørte på bilen min og stakk av kanskje? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Burde være en god nok unnskyldning det da. Hvis ikke de krever at du anmelder det først. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 hmm...fant ikke hvor jeg kunne taste inn reg.nr på bilen og sjekke heftelser... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Noen som har noe andre forslag? Er litt dumt hvis jeg ringer og spør om eier så ber de meg om å annmelde først. Dette er en bil som jeg er intressert i å kjøpe, men vet ikke hvem eier er, derfor må jeg få tak i han. Eneste jeg da tenkte på var nettopp å ta regnr så få tak i navn og nr Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Her kan man sjekke heftelser: http://www3.brreg.no/oppslag/losore/motorvogn/index.jsp Dr_BASS: kanskje du bare kan forklare det som det er? Skulle vel være en kurrant grunn for å få opplyst eier det vel? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Kan jo prøve, for jeg er veldig intressert i bilen. Og selv om den ikke akkurat står til salgs så er jo alt til salgs for den rette pris:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Dr_BASS Kan jo prøve, for jeg er veldig intressert i bilen. Og selv om den ikke akkurat står til salgs så er jo alt til salgs for den rette pris:D Jeg ringte på en mc, som jeg kun hadde reg.nr. på.. Skulle kjøpe potta til fyren(måtte bare ha den:D) var ikke noe problem det.. bare å ringe biltilsynet det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Ring og si at du så det var en til salgs lap i ruta på bilen, men du rakk ikke å notere telefon nummer ellerno :P Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by bjaa Ring og si at du så det var en til salgs lap i ruta på bilen, men du rakk ikke å notere telefon nummer ellerno :P men man klarte å registrere reg.nr..prioriteringer.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Ring tilsynet og spør enkelt og greit hvem som eier reg nr.! Trenger ingen unnskyldning! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 I forbindelse med en sak vi holdt på med på MP-stasjonen ringte vi til motorvognregisteret (mener eg det var). Der kom vi til en tlfsvarer og tastet inn nummeret og vips der hadde vi navn ... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Nr dit hadde vært fint. Får ikke ordna det i dag, så sant du ikke vet nr til den svareren da Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Er jo bare å ringe trafikkstasjonen eller et politikammer. Motorvogn registeret er åpent for alle og en treng heller ikke forklare for noen hva en skal bruke opplysningene til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg