chripson Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hadde nettopp min Ford Puma inne til EU kontroll. Det ble det funnet 3 feil: - Bremserør svekket pga rust (begge bak) 2800,- - Bakaksel - slakk i innfestninger (begge bak) 5150,- - Foraksel - slakk i innfestninger (begge foran) 3700,- Jeg synes dette var ufattelig dyrt. Vet ikke om jeg har råd til dette. Kan kanskje klare å skrape sammen disse pengene. Hva er det lureste jeg kan gjøre? Det er en 1998 model, som er i relativt god stand, kjørt 150000. 1,7 liter motor med en effekt på 125 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Du kan jo alltids høre hva de skal ha for jobben på et annet verksted. Men skal du virkelig spare penger må du gjøre jobben selv, eller tilby en bekjent med riktig kunnskap noen kroner for å gjøre jobben. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chripson Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hvor mye tror du jeg kan spare på å få noen til å gjøre dette privat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 uten å gje en sum, veldig mykje kontra prisen du har fått.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg