ice3d Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Trenger vinterhul til en Sierra fordi de jeg har er utslitte. Dvs hjul med boltsirkel 4 * 108. Gjerne piggdekk, men piggfritt er også ok. Maks 1000kr. :cab Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 (endret) Kan naturligvis betale litt mer enn 1000kr også dersom det er snakk om noen tilnærmet nye dekk, eller dekk på alufelg. Dersom du bare har et par med hjul så er jeg også intr, da to av dekkene mine er helt greie ( må i såfall være 14"). Jeg kan hente i Oslo, Akershus, Østfold og Vestfold. Endret Februar 19, 2010 av ice3d Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg