Gå til innhold

rcfriks BMW E36 320i Touring

Ranger emnet


rcfrik

Anbefalte innlegg

Halloen :)

Flott at du står på. Du spør om tilbakemeldinger så her får du noen :)

 

-Lyktene passet rett og slett ikke til blinklysene fremme. Om du ikke er enig så er det hjertet ditt som ser og ikke øynene :)

 

-Jeg hadde satt igang med rustfjerning rimelig snart før det sprer seg.

 

-STØRRE FELGER!!! :D

 

 

btw... 450 kr for de led-pærene til skiltlyset er sinnsykt dyrt. Du må regne med at de har noen hundre (om ikke tusen) prosent avanse på de der..

 

Du trenger mine blinklys og jeg trenger dine.. Hehe

82qskw1snbyokskjtgjh.jpg

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey!

Jeg syns lyktene mine og blinklysa passer bra sammen. Liker looken, men som du sier, smaken er som baken! ;)

 

Og ja, rusta skal jeg begynne med fort som faen, må bare få kjøpt lakk, som ikke er så veldig billig veit jeg =/

 

Og større felger kommer, tro meg! ;) Bare penga som stopper meg.. Syns jeg ikke har større lommebok, hehe

 

Ja, 450 kr er dyrt, men jeg syns det var verdt det! Jeg liker looken! Og da er prisen grei, hehe! Regner med at det blir bedre når jeg får gjort ting litt mer i stand! :)

 

Og takk for tilbakemeldinger! :D

Bilen din så ganske strøken ut den! ;)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Jeg syns lyktene mine og blinklysa passer bra sammen. Liker looken, men som du sier, smaken er som baken! ;)

 

Og ja, rusta skal jeg begynne med fort som faen, må bare få kjøpt lakk, som ikke er så veldig billig veit jeg =/

 

Og større felger kommer, tro meg! ;) Bare penga som stopper meg.. Syns jeg ikke har større lommebok, hehe

 

Ja, 450 kr er dyrt, men jeg syns det var verdt det! Jeg liker looken! Og da er prisen grei, hehe! Regner med at det blir bedre når jeg får gjort ting litt mer i stand! :)

 

Og takk for tilbakemeldinger! :D

Bilen din så ganske strøken ut den! ;)

 

Lakk er ikke så galt. Det er veldig enkelt å ta den rusten der, om du bare tar den mens den fortsatt er i overflaten. Vi sandblåste rusten på min bil, smurte på med sånn rustblock, grunnet og lakket over, så lakket vi med klarlakk. Ble ikke perfekt, men det ble rustfritt!

 

Jeg har gjort omtrent det samme som du har gjort på din bil bare for kort tid siden. :) Da jeg kjøpte min bil så den ikke ut! Nå står stereoanlegg for tur her hos meg.

 

Angående de skiltlysene mener jeg bare at du kunne ha kjøpt tilsvarende mye billigere, og fått samme looken... Handla du det på ebay?

 

Vet ikke hvor mye utstyr du har, men det er veldig enkelt å montere både coming home/leaving home, cityblinker, fjernstyrt sentrallås og regnsensor :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har kjøpt og montert coilovers, selv om jeg eeeeeeegentlig ikke skulle kjøpe det før neste lønning, hadde de det (dessverre :roll: ) inne på lager..

Så jeg lar bildene tale for seg, med litt historie!

Var lavt før første kjøretur etter senking foran:

http://i179.photobucket.com/albums/w314/kenmyh/320n/senking_007.jpg

Så hva syns folket?

 

Skulle latt bilen være så lav! Par feite 15/16" og bilen hadde vært steintøff.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk er ikke så galt. Det er veldig enkelt å ta den rusten der, om du bare tar den mens den fortsatt er i overflaten. Vi sandblåste rusten på min bil, smurte på med sånn rustblock, grunnet og lakket over, så lakket vi med klarlakk. Ble ikke perfekt, men det ble rustfritt!

 

Jeg har gjort omtrent det samme som du har gjort på din bil bare for kort tid siden. :) Da jeg kjøpte min bil så den ikke ut! Nå står stereoanlegg for tur her hos meg.

 

Angående de skiltlysene mener jeg bare at du kunne ha kjøpt tilsvarende mye billigere, og fått samme looken... Handla du det på ebay?

 

Vet ikke hvor mye utstyr du har, men det er veldig enkelt å montere både coming home/leaving home, cityblinker, fjernstyrt sentrallås og regnsensor :)

 

Jau, vet det er ganske greit å ta rusten! ;) Så det blir tatt fort som fy, i løpet av neste uke tenker jeg! :) Håper i hvertfall det, hehe

 

Skiltlysa ble handla på GS, men kunne nok fått de billigere ja, men så er det med tilgjengelighet fremfor pris da.. Vanskelig og motstå når man kan få ting på stedet :P

 

Jeg har nada utstyr, skulle gjerne hatt mye mer.. Eneste jeg har er sentrållås, men ikke fjernstyrt sentrallås. Så jeg må få inn lit utstyr, hadde vært digg med regnsensor etc.

Vurderer å få tak i en kjørecomputer, og sette inn. Hva tror du om det?

 

Skulle latt bilen være så lav! Par feite 15/16" og bilen hadde vært steintøff.

 

Hehe, kanskje jeg skal vurdere det?! ;) Tror nok det blir ganske bra når jeg får på andre felger uansett! Men skal ha det i tankene! :D

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, vet det er ganske greit å ta rusten! ;) Så det blir tatt fort som fy, i løpet av neste uke tenker jeg! :) Håper i hvertfall det, hehe

 

Skiltlysa ble handla på GS, men kunne nok fått de billigere ja, men så er det med tilgjengelighet fremfor pris da.. Vanskelig og motstå når man kan få ting på stedet :P

 

Jeg har nada utstyr, skulle gjerne hatt mye mer.. Eneste jeg har er sentrållås, men ikke fjernstyrt sentrallås. Så jeg må få inn lit utstyr, hadde vært digg med regnsensor etc.

Vurderer å få tak i en kjørecomputer, og sette inn. Hva tror du om det?

 

 

 

Hehe, kanskje jeg skal vurdere det?! ;) Tror nok det blir ganske bra når jeg får på andre felger uansett! Men skal ha det i tankene! :D

 

Dette var det DYRESTE settet jeg fant på ebay... 100 kr inkl frakt... Du skjønner at du har betalt for mye og at jeg reagerer? :)

Prøver jo bare å spare deg penger i fremtiden.

 

Vel, om du skal montere kjørekomp så må du huske på at ingen av sensorene ligger klare i bilen din, så du må montere hver eneste sensor og strekke kabler... Du kan jo seff koble den til, da vil klokken fungere. :p Jeg vurderte det men droppet det etter litt research.

 

Monter fjernstyring til sentrallåsen, det er enkelt men du må vite hva du holder på med. Jeg droppa å montere dioder, så jeg deadlocker ikke bilen når jeg låser. Må stikke nøkkelen i hullet og fysisk låse en gang til for å deadlocke.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg vet at det var dyrt.. Men det var det med tilgjengelighet fremfor pris :P og denne gang gikk jeg for tilgjengelighet, hehe..

 

Men får se hva gjør videre med utstyr, skal inn noe. Elvinduer blant anna.. Idiotisk med el-soltak og ikke vinduer... Så det må jeg ha! :)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår