1984-280E Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Heisann. Har noen 15" originale alufelger som jeg tenkte å avhende. Personen jeg overtok dem fra kjørte selv c-klasse, men jeg vet ærlig talt ikke hvilken bil de har vært brukt på. Jeg tenkte at mercedesfelg er mercedesfelg, så lenge innpresset blir riktig, men på innsiden av disse felgene står det et klistermerke som sier "kun for SLK". Noen som vet noe om dette? Passer de andre mercedeser også? Hva tror folket er rett pris for 4 slike i god stand med dårlige, men lovlige (4-5mm mønster) Hakkapeliitta Q? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Så lenge de passer er det vel hipp som happ? Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984-280E Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Var jo det jeg også trodde til jeg så det omtalte klistremerket... Det er ikke annerledes størrelse på navhulet på disse SLK'ene da? Kan jo selvfølgelig prøve dem på min S124, men det er så kaldt ute :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg