Tuningpower Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 I går så var jeg ute å kjørte, og så plutselig dauer den ut, til slutt så slutter den å gå på tomgang, men når jeg starter den igjen så går den fint helt til jeg prøver å ta løs og kjøre.. trodde dette kom av at det var sludd som som føk inni luftfilteret (billig åpentfilter). men i dag var det oppholds, og den var helt likens.. var bra i 5min, og så kuttet den igjen, men i dag så daua den ikke helt ut, det small litt i potta, som om det skulle vært fuel-cut. når jeg pumpet på gassen klarte jeg å holde den i live slik at jeg kom meg til garasjen igjen.. TIPS? :D Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 sjekk om det er slark i reimhjulet på veiven Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 var i garasjen å testa litt i dag.. nappa ut ledninga til lambda sonden så gikk den bra!! kjørte i ett kvarter og var ikke noe tull!! Lambdasonden som har gått til helvete da? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Det kan høres ut som det er lambdasonden som er gått ja:) Lambdasonden kan ha sendt feile signaler, og videre har styreenheten tilført mer/mindre bensin, og så har det bynnt å smelle i potta fordi det er kommet uforbrent bensin ut av eksosventilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Noen som vet av billige til g60 da?? koster 2000 på mekonomen!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Er vell det du må ut før en ny lambdasonde. Du får høre litt rundt på forumet:) Sikkert noen som vet av noen som selger billig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Sjekk biltema! Dem har lambdasonder som passer de fleste vogner! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 har hørt så forskjellig om biltema lambdaen jeg??? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 fant meg lambda sonde til golf på carparts.no... riktignok ikke til g60 men.. lurer på en ting, hva er forskjellen på de med 3 ledninger og 4 ledninger? den med 4 har en brun ledning med en kabelsko på. i golfen så står det en lambda med 3 ledninger, men i pluggen så er det 4 ledninger? burde jeg få tak i en som har 4 ledninger for å få det optimalt? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg