MarkusR Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Har problemer med ladingen på min Audi A6 Avant 1,8T 2002, tror det er spenningsregulatoren eller i verste fall dynamoen. Vet noen butikk med lave priser? Bor i Tønsberg noen som vet en butikk her, eller kanskje en nettbutikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 blir vel mekonomen vs møller kanskje? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Har problemer med ladingen på min Audi A6 Avant 1,8T 2002, tror det er spenningsregulatoren eller i verste fall dynamoen. Vet noen butikk med lave priser? Bor i Tønsberg noen som vet en butikk her, eller kanskje en nettbutikk? Du er nødt til å skifte hele dynamoen da det ikke lar seg gjøre å skifte børstene.Pris ca 3500,- for dynamoen hvis jeg ikke husker helt feil hos merkeforhandler.GJorde det i fjor på min 2000 modell. Norskbildelsenter.no kanskje har dynamo til en fornuftig pris. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg