denebrun Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 hei, eg har en utrulig irriterande sirenelyd som følger turtallet opp å ned, høres nesten ut som ei sirene..... Noen som har vert borti lignende? På et dansk forum snakker dei om at det kan vere et flexrør mellom turbo å egrventil som er problemet. Men hadde bilen på merkeverksted i dag å dei kunne ikkje finne noen feil på det røret. Bilen er en 2006 mod med dsg kasse, gått 87000 km Håper å få høre fra noen med erfaringer om dette problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perhgranum Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Jeg har det samme problemet på min bil og har sett i speilet konstant den første tiden jeg hadde bilen og kjørte i Oslo sentrum... :-P Har ikke fått diagnosisert problemet - men kan knyttes til problem beskrevet i egen tråd... (her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denebrun Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 hei, eg byttet turbo på garantien å da var problemet borte :) bilen var under 5 år, å gått under 100000 so da var det heldigvis mulig å få dekket det på garantien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg