Tuningpower Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 har kjøpt meg en golf 2, men langlysa funker ikke, virker som om det er hendelen det er noe galt med, for den klikker ikke når jeg drar i den som jeg tror den ville ha gjort om den hadde funket. Er det ett vanlig problem? eller kan det være noe annet? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 hendelen skal klikke, stemmer det. Om det er kjent feil vet jeg ikke, spiller ikke noen rolle om du vipper på lysbryteren på dashen heller? Lyser lysa om du holder den inne? Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 nærlys og park funker som de skal på dashen.. men skjer ingenting når jeg drar i hendelen.. Mye jobb å bytte den hendelen da? om det er den som er gåen da seff.. Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 nei jeg tror ikke det. Det er vel to skruer for å få av panelet under rattstammen, og så sikkert 2 skruer til som holder hendelen. Av med ledningstilkoblingen så er du nok done :) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 får prøve å bytte hendelen i første omgang, hvis ikke så må jeg vel begynne å nøste opp i ledninger og feilsøke?? uff.. hørtes kjedelig ut:( Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 morsomt med bil :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Haha, eneste gangen det er morsomt er når du har råd til å kjøpe en bil du vet du bytter ut når garantien går ut, og det er merke som ikke har noe med VAG å gjøre :)' Men gud så morsom Golf 2 er å kjøre lell! Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ja innimellom så er bil veldig kjedelig:P men når det funker så er det utrolig gøy!! golf med syncro og g60 turbomotor er faktisk utrolig gøy! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg