redex Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har tenkt til å dra dit i ganske snart for å skjekke denne bilen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18745456 Jeg lurer bare på om det er noen som har noen erfaringer med Nicos Auto og vet om de leverer det de lover. Dette virker et kupp-kjøp nesten, og jeg vet at biler som blir solgt under gjennomsnittsprisen er det nesten noe tull med... Noen som har noe å tilføye her? NB! Dette skal være en pendelbil, 100km envei 200km tovei, hver dag. Noen anbefalninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har tenkt til å dra dit i ganske snart for å skjekke denne bilen.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18745456 Jeg lurer bare på om det er noen som har noen erfaringer med Nicos Auto og vet om de leverer det de lover. Dette virker et kupp-kjøp nesten, og jeg vet at biler som blir solgt under gjennomsnittsprisen er det nesten noe tull med... Noen som har noe å tilføye her? NB! Dette skal være en pendelbil, 100km envei 200km tovei, hver dag. Noen anbefalninger? De har ofte billige biler, mere enn det vet jeg ikke :) Men er rett borti gata, så kan sikkert kikke på den. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Syns den var DYR, her kan det garantert prutes! Sedaner er ikke like lettsolgte som STV.. Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 For å si det sånn...Han er en pakkis..Men jeg har kjøpt 3 biler av han,og en kompis av meg har kjøpt 2 biler av han.Og jeg kan si det at han er en luring.Men er opptatt av ryktet sitt,så han lurer ikke folk.Han er ærlig og forteller hva som er feil med bilene.Og han holder det han sier.Hjelper faktisk også til etter at 3 mnd garanti har gått ut..Så vil nok si at han er til å stole på.Og en ting til,han tar aldri imot cash kontant.Skal kun ha overførring,pga regnskapsføreren hans nekter han å ta imot cash kontant,hehe. Og jo,den Mercedesen har jeg sett på,en fin og ryddig bil..nesten så jeg har lyst på den selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Jeg har vært og sett på endel biler der. Virker som en ryddig kar, men han lister opp utstyr som ikke er på bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg