octavia Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei Jeg har en Octavia 1,9 TDI stasjonsvogn 2001 mod. Har fått rust på bakdøra og må demontere innvendig deksel på denne. Er det noen som veit hvordan man gjør dette?:oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Hei, 1 det er rust garanti på disse, (usikker på om det gjelder bak dør da men) :) 2når du skal demontere dør trekket, så skrur du av alle skruene på siden av trkket (rundt hele døre) også "deler" du tåndtaket ved og vippe de av med en skrutrekker :) også må du få av vindus sveiva hvis du har det da:) håper det hjalp.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Takk for tips Ole-mann. Skal ta meg en tur til forhandler og reklamere. Jeg forklarte meg visst litt dårlig. Mente "bakluka", ikke bakdøra. Denne har ikke noen skruer. Må demontere "lukeåpner"/skiltlys, da det er kommet rust under denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 vent med å demontere... reis å sjekk ang rustgrantien først Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 ja da er det garanti på den, det er skoda sykdom med rust på bakluka, det er 10 år rust garanti, fikk dette gjort på min forrje skoda :) som cos sa, ikke demonter noe, bare dra til en forhandler. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg