lervik90 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har problemer med min Golf 87 mod. 1.8 90hk motor. Jeg skulle til og starte bilen i dag, men så ville den ikke. Det kom bare en klikkelyd når jeg vred om tenninga. Kan det vær starten som har sett sine siste dager? Men jeg synes det var rart at det skulle være den, for det kom en klikkelyd fra forgasseren. Det hørtes ihvertfall ut som det. Har noen hatt samme problemet, eller vet hva som er gale? Vær så snill og svar fortes mulig, i og med at bilen blir brukt daglig.. Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Når du slår på tenningen skal det komme en klikkelyd fra forgasseren. Derimot hvis du hører en klikkelyd når du vrir nøkkel helt til høyre så er veldig sannsynlig at batteriet er dødt. Da er det bare å finne seg en batterilader, eller i verste fall et nytt batteri. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Ett klikk fra starteren, eller mange raske klikk etter hverandre? Ett klikk, så har sannsynligvis starteren satt seg litt. Prøv å gi den ett rapp med hammer eller noe sånn mens noen holder nøkkelen i start-posisjon. En serie raske klikk fra starteren så har du for lite strøm. Startkabler, batterilader, eller å starte bilen på trill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Jeg har skifta start nå for å se om det var det som var gale, men det virker ikke som det. Det skjer ingenting, uansett om jeg har den ene eller den andre starten i. Har coilen noe å si? eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg