DidrikHA Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Min golf 2 1985 mod 1,8 liter sliter litt med helsa om dagen. sleit med og få start på den så kjøpte nytt batteri. det funka som bare det helt til i går. Når jeg vrir om nøkkelen kommer det ikke en eneste lyd? Hvis dette er dynamoen, hvordan får jeg i så fall sjekket om det er den? kan det være noe annet eventuellt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Mål batteriet. Det skal være på 12,noe V. Start opp bilen. Mål batteriet på nytt. Er det over 14V nå, funker dynamoen. Er det det samme eller mindre som du målte før du starta, er dynamoen gåen, evt ledningsbrudd fra dynamo til batteri. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har du fulgt med på ladelampa di? Tenner den før start? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Takker for svar, skal få sjekket dette opp i løpet av kvelden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jevs79 Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 (endret) Hadde samme problemet for en stund tilbake. Var ikke noe galt med Dynamo. Fant ut at vifta fortsatt og gikk over natten. Kjølerens termokontakt var gåen. Kjent golf-2 feil. Løsning: Måtte nøye meg med å ta ut sikkringen om nettene. Har nå fiksa et bryter jeg slår av og på istedet. Endret Juni 10, 2010 av Jevs79 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 hvorfor ikke kjøpe ny thermobryter??? koster jo mindre enn en hundrings, og da slipper man og styre med og huske av og på med vifte Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg