Cheron Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Passer sikringsboksen om hverandre?? Noen som vet? Leif Egil Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 kan ikke du sammenligne de da? prøve og feile Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hadde jeg fått med en extra sikringsboks så... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 hvor gammel er 8V`en din? sikringsboksene er helt like uansett motor men i 87/88 så kom det en ny med andre "stickere" til ledningene.... PL har denne typen boks.Har en slik og ett ledningsnett til overs etter at vi har bygd en PL i en golf 1 GTI Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 er sikringsboksene helt like fram til 87\88 uansett motor? f.eks er sikringsboks fra 1,6gasser den samme som en fra gti? :confused: Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by nitewlkr hvor gammel er 8V`en din? sikringsboksene er helt like uansett motor men i 87/88 så kom det en ny med andre "stickere" til ledningene.... PL har denne typen boks.Har en slik og ett ledningsnett til overs etter at vi har bygd en PL i en golf 1 GTI 8V er 86 modell.. 16V maskinen er 89 modell PL... DVS at jeg ikke kan bruke den sikringsboksen som står i???? Var nede hos Møller Sandefjord i dag, og sjekket delenr på sikringsboksen i 86 8V Gti kontra 89 16V Gti PL. Det var samme delenr.. Det må da bety noe??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by Cheron 8V er 86 modell.. 16V maskinen er 89 modell PL... DVS at jeg ikke kan bruke den sikringsboksen som står i???? Var nede hos Møller Sandefjord i dag, og sjekket delenr på sikringsboksen i 86 8V Gti kontra 89 16V Gti PL. Det var samme delenr.. Det må da bety noe??? Snakker bare av erfaring..... vw byttet sikringsboks i 82 fra porselen til flatstift sikringer og den boksen fra 83 ble også brukt på golf 2 opptil 87/88 da kom det ny boks med andre stikkere erfarte dette selv for 1 mnd siden Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by trra er sikringsboksene helt like fram til 87\88 uansett motor? f.eks er sikringsboks fra 1,6gasser den samme som en fra gti? :confused: jepp.... men gti har jo endel rele`er som ikke den andre har Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 nitewlkr: sjekk PM Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by Cheron Passer sikringsboksen om hverandre?? Noen som vet? Leif Egil jeg brukte org 83 gti boks til min pl motor da jeg bygde om. dag a Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Brooom: sjekk PM Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by Cheron Brooom: sjekk PM done :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg