Caddy666 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Kan noen oppklare et par ting? Senking: Har sett et senkesett(kun fjærer), holder det å bytte kun disse? Eventuelt når det gjelder komplett senkesett og det sitter bladfjærer bak, hva gjør man med disse bladfjærene? Leste på koolart om bytting til enkle bladfjærer, hvor kjøper man dette og pris? Styling: Lite utvalg, men frontfangeren er lik som Touran, gjelder dette også fester, kun "PlugAndPlay"? Og er det noen som har sett andre typer baklykter? Mørkere lykter slik at dette kan stå i stil til svarte hovedlykter? Og kanskje litt tøffere bakfanger som kan stå i stil til frontfanger? For her funker det vel dårlig med fanger fra Touran'n? Hvilken størrelse på felger er finest på disse bilene? Setter pris på alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Møller kan i alle fall levere sportsgrill og frontspoiler. Spoileren er fra Touran før facelift. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hei Touran fanger fra 03mod-06mod går rett på fester til en caddy,men bak passer ikke. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 dessverre er den frontfanger dyr på møller og vanskelig å få tak i brukt.. bak monterer du ett flip kit.. så du legger bakakseln oppå eksisterende fjærblad. og monterer ny innfesting bak så du kan justere den.. har coilovers foran og flipkit bak på min.. baklykter til caddy har jeg ikke sett på markedet.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 koolart.no fører foresten noen stylingsett til touran som passer på caddy. ser hyfsat ut.. dem har også en bitteliten list/bakspoiler.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 jeg har Vmaxx senkesett og Touran front +++++ Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Touran front hadde jeg gått for også evt lakke bakfanger hvis du ikke har det.. Og lakkerte skvettlapper rundt om :P koolart.no fører foresten noen stylingsett til touran som passer på caddy. ser hyfsat ut.. dem har også en bitteliten list/bakspoiler.. Har du noen fler bilder av bilen din der man ser bakspoileren eller? Mye ga du for den? Kunne tenkt meg en sånn en :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei du her er er det en link til spoileren er kun i salgs kun i england,men Koolart har noen på lager. http://www.mamut.net/vwbustuningshop/shop/ Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 man får høydejusterbart senkesett både foran og bak. Men bak er det 3 høyder og velge mellom mener jeg og huske. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 man får høydejusterbart senkesett både foran og bak. Men bak er det 3 høyder og velge mellom mener jeg og huske. Er å anbefale det! 4 høyder har jeg bak på KW settet.. så mye å justere på både foran og bak : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 her er ett bilde til av spoilern.. diskret.. har senkesett fra ta technicks solgt av parts and retards.. and har også frontlykter med sort innmat+++ Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy666 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 dessverre er den frontfanger dyr på møller og vanskelig å få tak i brukt.. bak monterer du ett flip kit.. så du legger bakakseln oppå eksisterende fjærblad. og monterer ny innfesting bak så du kan justere den.. har coilovers foran og flipkit bak på min.. baklykter til caddy har jeg ikke sett på markedet.. Følger dette "flip-kitet" med når man kjøper senkesettet? Og hvordan er jobben med å få dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy666 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Er å anbefale det!4 høyder har jeg bak på KW settet.. så mye å justere på både foran og bak : D Link til dette settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Link til dette settet? http://www.norskbildelsenter.no eller http://www.senk.no ,som er så godt som samma greia. Er bare en måte å senke caddy'n på bak så lenge det er bladfjærer og det er det vel på alle... Veldig enkelt bak og du får det godkjent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 flipkittet følger med ja.. og det er justerbart både bak og foran. partsandretards.no enkelt å få på hvis du har riktig verktøy.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg