Z10an Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 blir volvo trykkgasser, caravelle turbo og nissan s13 intercooler i golfen min... litt jalla, men skal nok holde en stund tenker eg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hvorfor skal du ha en intercooler i tillegg når bensinen skal gi en virkning som er bedre enn noen som helst intercooler? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 uhm, du klarer aldri få for lav inssugstemp, jo mere kjøling av lufta jo bedre, Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by kroffer Hvorfor skal du ha en intercooler i tillegg når bensinen skal gi en virkning som er bedre enn noen som helst intercooler? Nå har ikke jeg noen som helst planer om å sette gasseren før turboen, og dermed vil jo ikke bensinen kjøle noe særlig... derfor har eg fått tak i trykkgasser.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 sorry! my bad! skulle lest bedre :rolleyes: Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hadde det ikkje kanskje vært bedre og sette for eks en volvo b23 eller no i.. Vet om en del folk som har satset på volvo i turbo prosjekter, blant annet en med en bmw e30 den var visst god for omtrendt 400 gamp i tilleg til at det skal ikke være så vanskelig å få en volvo motor under panseret på en opel (?) Er jo veldig mange som kjører med volvo motorer i oplene sine i for eks. rallycross og slikt.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Opel Calibra 2.0 turbo passer jo rett i... Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 og den er jo nesten gratis... :rolleyes: Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 og den er jo nesten gratis... Selvfølgelig.. Hvilken motor man kan bruke kommer jo helt an på hvor mye penger man eg villig til å bruke.. men jeg tror faktisk det kan være lurere å investere i en calibra turbo motor enn å prøve å turbo konvertere en kadettmotor.. Blir sikkert bedre i lengden siden denne motoren er bygger for turbo.. Evt kan du bruke som jeg har nevnt tidligere en volvo b21, b23.. dette kan jo bli ett problem siden kadettene har forhjulstrekk men hadde jo vært enda fetere med bakhjulstrekk.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Har en kamerat med Kadett C Coupe og Calibra Turbo-Motor.. den går fælt den ;) Men så er jo det bakhjulstrekk også da ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Er det han Michael Walter sin gule kadett c? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 nope.. denna er vel fortsatt rød tror jeg, og han som kjører'n heter Frank ;) Skikkelig shabby utseende, men den går som faen.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg