Gå til innhold

Stoppet pga lav bil

Ranger emnet


Kjell190

Anbefalte innlegg

Heisann, som overskriften sier, så ble jeg stoppet fordi bilen min er ganske lav foran. Jeg kjøpte denne bilen 2.des 2009, og ble stoppet Fredag 5.feb i teknisk kontroll. Da fikk jeg en lapp på at jeg måtte opp og vise bilen min på Statens Vegvesen.

 

Han fra statens vegvesen mente bilen min var senket foran, men stod ikke noe i vognkortet.

Spørsmålet mitt er da, jeg har ikke gjort noe med bilen, jeg kjøpte den av en Forhandler, den var slik da, og de hadde godkjent den selv. Så hva gjør jeg? jeg vet jeg må på kontroll men om det må skiftes, hvem må da stå for det? Og hva skjer om bilen er ulovlig senket?

 

Mvh Kjell Ove Andreassen

So i parallel double park that motherfucker sideways!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er sedan er det mest sannsynlig ikke nivåregulering.

 

Knekte fjærer er nok veldig vanlig, og merker du noe på bilen annet enn høyda er jeg overrasket.

 

Kom deg under bilen, kikk på framfjærene, farge, og antall vindinger, det skal vel være 13,2 vindinger på orginalfjærerene.

 

Ville vurdert å hørt med forhandleren på forhånd, vet de om noe de ikke har nevnt, kanskje de ordner opp før visninga.

 

Har ikke merka noe til at facelifter er lave i fronten orginalt, heller motsatt...

013.jpg

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble godkjent, med forskjellige fjærer foran?

 

Det er ikke farlig i utgangspunktet, men det gir jo ikke akkurat bra "handling".

 

Ville tatt dette opp med forhandleren du kjøpte bilen av.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår