kalosturbo Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har et teknisk spørsmål her: - Er det mulig å godkjenne en bil med et singelt sportsete i midten som baksete? - Noe spesielt jeg må tenke på ved en slik montering? - Noen som har noen bilder av en slik montering ( profft eller hjemmemekk, er det samme ) Håper noen kan hjelpe meg litt.... :) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Har et teknisk spørsmål her: - Er det mulig å godkjenne en bil med et singelt sportsete i midten som baksete? - Noe spesielt jeg må tenke på ved en slik montering? - Noen som har noen bilder av en slik montering ( profft eller hjemmemekk, er det samme ) Håper noen kan hjelpe meg litt.... :) Fant ikke bilde akkurat nå, men gatebiltaxien(volvo XC90'n) har jo to sportsstoler bak :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Fant ikke bilde akkurat nå, men gatebiltaxien(volvo XC90'n) har jo to sportsstoler bak :) At jeg ikke tenkte på det :p Noen som har andre referanser? litt interessert i hvordan det ser ut i en moddet "vanlig" bil... :D Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg