Chriis Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hei min stakkars k03 er litt sliten om dagen tror jeg,lader bare innemellom. Så tenke jeg skulle bytte det ut med en k04. Passer k04 rett på ?Eller er det noe mer jeg må ha for gåover til k04? Sikker 1000 vist av andre som har spurt om det samme.. Håper på noen bra svar.. Hilsen Chris Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 den passer rett på ja. men du trenger chip som er tillpasset k04-15 har du orginal clutch kan du si adjø til den ettervert. og skal du ha noe effekt ut av det må du ha grøvre eksos også. Hehe jeg må nok ha ny clutch snar uansett.. I dag så stier det 2.5 sportseksos på og åpenfilter. Jeg har ikke tenkt til ha 300 hk heller. Tenke det var et bedre kjøp og kjøpe k04-15 ril 3000kr siden jeg få den så billig.. Ny turbi må jeg ha uansett... :P Har heller ikke chipabilen.. Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 spar heller penga dine.. den til 3000 kr er søppel. kina kopi dritt.. en orginal k04-15 koster deg rundt 10,000 uten rabatter osv.. og hvis du ikke har chippa eller noe så kjøp orginal.. "Alle" på diverse bilforum er fryktelige negative til billige turboer, men jeg tror det er mye synsing og antagelser blant folk... Stort sett så får man jo det man betaler for da, jeg skal si meg enig i det, men ikke alle billig-turboer er "søppel" som du beskriver. Jeg har selv prøvd kopiturboer på diverse bygg, og mye av dette holder ganske greit. Selvsagt vil du ikke få den samme garantien på levetid og ytelser som en originalturbo, men til budsjett-bygg så funker det stort sett bra. Det finnes jo eksempler fra bl.a Ebay hvor kunder har opplevd at kompressorhuset på turboen var limt sammen og at turboen tok kvelden på første oppstart, men jeg tror den største grunnen til det er så stor skepsis blant folket angående billigturboer er at de monteres og brukes helt feil av den vanlige Ola Nordmann som synes tre lapper for en turbo er kjempebra og bare slenger den inn i motoren, starter opp og kjører fletta av den. Det ble litt off topic detta, men ville bare slenge det inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.