vectradieselgutt Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Noen som vet hvordan man kan koble angel eyes så man får konstant lys i nærlysene? Er no dritt at nærlysene slukker når man setter på langlys, legger seg snø og is på nærlys siden og når man blender ned så ser man ingenting:p Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Independence Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hadde samme problemet, orket aldri å prøve å finne ut hvordan så jeg satt på orginal lyktene : p Men viss vet så er jeg også takknemmelig for det:) Siter Audi A4 B5 1.8Tsq 99 x: Calibra C20XE 4x4 x: Vectra 2000 fwd (obs signaturregler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Independence Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Bumper denne jeg :p Siter Audi A4 B5 1.8Tsq 99 x: Calibra C20XE 4x4 x: Vectra 2000 fwd (obs signaturregler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watchilla Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 må koble opp et rele som er styrt via langlysa! altså bruk langlysa som styrestrøm til releet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 aha, tenkte på å koble rele ja,men har ikke tenkt på at man kan bruke langlysene som styrestrøm,enkelt,men genialt,,takker:D Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg