Amund:) Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Som topic sier.. har en Widebody Civic... hvordan farge får frem breddinga best? Er jo selvfølgelig smak og behag.. Men er vel noen farger som får frem kittet mer enn andre.. Har en følelse at den ser mest "brutal" ut i svart.. noen gode forslag? Setter pris på alle tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 I hvit blir det ganske tydelig tror jeg. Evt en annen lys farge, men hvit er jo i skuddet nå;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Tofarga svart og hvit.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har tenkt på hvit perlemor eller lignende.. eller en hvit med en liten knekk i... Og så lakkere taket og panser i sort.. Det som også er tingen er at jeg skal motivlakkere bilen selv... Har lurt på ett motiv over panseret som går utover skjermene og dørene... Men lurer da litt på om todelt blir litt "rotete" Tenker kun høyt... Hva tror dere om svart og med gråhvite motiver.. evt blå candy over..? Blir noe alla Osbourne sin bmw i farge combo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Tror det kan bli litt komplisert å motivlakkere over to veldig forskjellige farger ja... Ett annet forslag er jo den oransje fargen på focus/fiesta RS, den virker å fremheve litt, og er knalltøff, men tror fremdeles 2-farget gjør seg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Går jo selvfølgelig ann å ha to tone paint.. også bare motivlakkere det svarte f eks... Eller så tenker jeg svart med grå hvite motiver.. eller hvit bil med svart hvite motiver. Er ikke lett dette her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Kan du ikke komme med et bilde, så kan photoshopperne prøve litt farger på den? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Det kunne jeg jo kanskje gjort... kunne jo gjort det selv i Adobe også.. eneste jeg ikke får til er å skifte farge fra svart til hvitt. bilen er matt svart nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har du tenkt på en mørk lilla pearl med sort base? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hmm... har tenkt tanken på mørk mørk lilla.. men tror jeg ikke vil ha lilla. Vanskelig å velge nå synes jeg.... Ser også for meg hvit perle eller noe.. med svart panser og tak... så skal jeg motivlakkere panseret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hvit med blue pearl og svart panser med blå candy, og så kan du motivlakkere blå trueflames halvveis opp på panseret, framskjermene og litt bakpå sidene. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ja.. ikke dumt det forslaget der.. jeg får sette meg i tenke boksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg