bmstock Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei Misstenker lekasje i noe "luftgreier" på høyre side,jeg synes bilen er blitt "knappere" i dempingen på høyre side bak og kjørte akkurat en diagnose-test. Fikk disse to vagcom feilmeldingene : "01577-Tur-off due to Over-temp" "01583-Leak In System Detected" Noen som vet hvor jeg skal leite etter feil ? :-) mvh Bjørn Magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page der kan du sjekkeMen for ikke lenge siden hadde de en wiki side man kunne søke etter kodene og man faktisk fant de, vet ikke om den er oppe lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Har bestilt time hos verksted neste onsdag, hører faktisk at det lekker luft ut på høyre side bak. Så blir å la bilen stå frem til da slik at jeg ikke ødelegger kompressoren. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 du kan også forsøke google.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 oki du får ha lykke til:) poste update etter verkstedet da så vi får vite hva det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Bilen er på verksted, det ble konstatert at den ene luftbelgen var defekt, vet noen hvor lang garanti det er på slike deler? Delen ble byttet på VW verksted for under 3år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg