snails Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Hei alle sammen. Jeg skal nå kjøpe meg ny bil,siden 850èn takket for seg i romjulen. Har funnet ut at det må bli en S60 2.0 Turbo. Har kikket litt på denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20512373 Hva vil Kinetic si?? Og hvilke forandringer kom i 2005? Håper på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Hei alle sammen. Jeg skal nå kjøpe meg ny bil,siden 850èn takket for seg i romjulen. Har funnet ut at det må bli en S60 2.0 Turbo. Har kikket litt på denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20512373 Hva vil Kinetic si?? Og hvilke forandringer kom i 2005? Håper på svar:) Hei! :) Vil bare si att å kjøpe en S60 er ett veldig smart valg! ;) Flott bil du ser på der. Kinetic er en mellom-modell kan du si da, så den er greit utstyrt, mens Summum er best utstyrt. Forandringene som kom i 2005 er på den S60`n du har sett på, da det i grunn er en 2005mod som er regga sent i 2004. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Har også fått for meg at S60 er et smart valg:) Har du sånn ca.peiling, hvilket utstyr som er på en Kinetic?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Har snakket litt med selger. Der var det bare vellstand og gode ord om bilen:) Men det var ikke krok på bilen,noe jeg er avhengig av,siden jeg drar snøscootern til Sverige stort sett hver helg. Noen som har peiling hva det koster å få montert krok??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Du kan kjøpe min, den er en 2004mod summum, skinn, telefon +++ sport med krok..hehe =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Har kikket gjennom tråden din,og du har en nydelig S60:) Men når jeg først skal kjøpe ny,vil jeg helst ha 2005 "looken". Snakket med Volvo i går,og de skulle ha 10000 for å montere krok. Det fine med det hele var at selger kunne gå ned 10000 i pris pga dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 På Mandag lander jeg på Gardermoen,og da blir det nok S60 på meg:spin Så har jeg 112 hærlige mil fremfor meg,før jeg er hjemme:) GLEEEEDER MEG!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Gratulerer, det blir stas!Fine biler dette! :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Da var både jeg og bilen kommet trygt hjem:) Det var en laaaang kjøretur,men når det er i et Volvosete er det inget problem;) Men har et lite spm...Ser det står Castrol på oljelokket,er dette noe man bør følge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Nytt spm. Er det mulig å koble ipod til stereoanlegget?? Har ikke lyst til å ha en drøss med cd-plater liggende i bilen:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Skal si det var stor aktivitet her... Tråden kan slettes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoRS Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Da var både jeg og bilen kommet trygt hjem:)Det var en laaaang kjøretur,men når det er i et Volvosete er det inget problem;) Men har et lite spm...Ser det står Castrol på oljelokket,er dette noe man bør følge?? Det bilia har brukt frem til 2008 har som regel vært Mobil 1. Nå er de tilbake på Castrol igjen. Selv kjører jeg på Castrol på min S60 0-30. Nytt spm. Er det mulig å koble ipod til stereoanlegget?? Har ikke lyst til å ha en drøss med cd-plater liggende i bilen:shake Det enkleste og beste om du ønsker Ipod er å kjøpe deg en Imiv. se link: http://www.imiv.ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg