Team bakhjulstrekk Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Heisann. har akkurat kjøpt meg en Audi 100cc 2.2i, den har rullet 270 snart. meget fint og thight bil. går veldig godt =) noen forlsag om hva jeg kan gjøre for å få den litt kul? eventuelt hvor jeg kan få tak i det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Skal ikke så mye til for å få desse bilene tøffe.. Med v8 baklys, hvite blinklys, senk, felger og kansje noe soting av ruter vil gjøre underverk ;) Du finner v8 baklys og hvite blinklys hos custom-auto-craft.com, og blinklys til skjermene og senkesett finner du hos Norsk bildelsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team bakhjulstrekk Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 takk for tips =) har sjekket ut siden og er mye stesj der, takk for hjelpen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg