sleeks Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Noen som vet hvordan man skrur ut setene i Golf 3? Må være noen som har gjort det? ;p Jeg sitter helt fast, men har en liten anelse på hvordan det skal gjøres. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 I midten av setet er det ei skinne. Fremst på denne skinna sitter det en splint. Ta ut denne. Så er det bare å skyve setet HELT bak, til det går av skinnene. Koble av evt kontakter under setet, og vips er du ferdig. Superenkelt på disse bilene :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Tusen takk for svar =) Var i ferd med å skru av denne bolten som er jævlig vansklig å komme til, men da slepper jeg visst det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Det gjør du ja. Jeg bytta seter i Golfen jeg hadde også, og jeg husker jeg måtte klø meg litt i hodet før jeg fant ut av det, og var også svært bekymret for den bolten. Slapp heldigvis unna den gitt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg