ChevroletVan Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Gjør den tøff :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Den er allerede tøff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Den er allerede tøff :) Ja, den er tøff. MEN den kan bli tøffere!! :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 :cool: Uff..... Da kommer den ikke inn i garasjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 en econoline får du ikke tøff uansett hva du gjør. men det er IKKE galt i offroad stuk! den islender brakka der var midt i blinken!! kjøp deg no 35" med breie felger så erru i gang! i tilleg kan du heve dem ca 4-6", lysene kan du bytte ut forran og bak, med sota/black chrome look. eventuelt xenon linser, grillen din kan du lakkere svart matt, samme med framfangern og bakfangern din. fjerne den vindskydden i fronten, og bortsett fra det har du en hel masse motor mods å komme med.. hva slags motor er det i den? her har du litt å bryne deg på med min excursion f.eks flex må du ha! sota lykter! 4" eksos fra turbo og ut! og vinsj,) Lykketil Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Hehe.... Det hadde blitt tøft!! :D Er 7.3 liter diesel på 185 hk. MEN......den er solgt :'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 4" fra turbo og ut.. hehee :respect ...den bilen bråker jo ikke fra før så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Uff..... Da kommer den ikke inn i garasjen.... Bare å tappe luft da vettu.. ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Bare å Tappe luft da vettu .. ;) Hehe [/ quote] Nei.... det går ikke.. Den kom så vidt inn i garasjen normal hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 oh ja, du har solgt liket ja?... den er lei:) men når du sier 7.3diesel.. TURBO diesel da eller? powerstroken? der kan du hente inn 110hk bare på chip slik jeg gjør, i tilleg har jeg GTP3880R turbo! Bortsett fra det har jeg 4" eksos med 4" powerelbow ut av turboen, fjerna alt av restriktorer på denne, men skulle gjerne hatt bankspower alu intercooler og andre dyser for å mappe den om, da blir det ca 400hk og 1200nm på hjula;) hihih syns det går helt jævllig allerede nå, om ikke girkassa mi slurer. et must er trippelplatet converter! har en som er på vei i posten nå! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 4" fra turbo og ut.. hehee :respect ...den bilen bråker jo ikke fra før så.. det spørs om du kjører med lyddemper eller ei.kjørte halvt år uten, før jeg kjøpte effektanleggeg. da fikk jeg fortsatt samme efekten, men resonansen ble borte.. lyden var vanvittig sjuk på utsiden, men problemet er på langturer har du en helt jævlig diesel resonans innvendig..man blir sliten i huet av det:ass: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 turbo og elbow og eksos! lyden: problemet er at du kanke kjøre pent med den! river seg løs uansett! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Det var jo helt umulig å kjøre på vinterføre med den.. Uten 100 kg++ i bagasjerommet kom den seg nesten ikke frem:D Når han som kom å kjøpte bilen satt han seg fast....:D Sånn kan det gå, skulle filma det ;) Var jo en del feil med den også.... Men jeg fikk jo 30000 for den:) Halvparten av pengene gikk til kjøp av en Audi 80 1995 2.6 Avant. Sprek bil med 150 hk og tøff lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 (endret) Tøff lyd ;) Har du flere bilder av den bilen? Endret April 29, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg