sternybk Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hei hå! Jeg hadde et lite uhell og et ublidt møte med Kong Vinter nå for ca 1 mnd siden. Etter dette har bilen blitt stående pga ødelagt styring. Det jeg lurer på er hva som er ødelagt. Bilen fungerer helt flott, men for å holde den rett på veien må jeg holde rattet ca 60 grader til venstre (altså styre til venstre) retter jeg ut rattet skjener bilen ut til høyre. Er bare veldig nysgjerrig på hva som har gått galt før jeg får en til å se på det :) Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Du har sikkert bøygd eit eller annet i understellet på den sida som hjulet fekk ein trøkk. Få noken som har litt peiling til å sjekke dette Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Alternativt om du er heldig, har du kun bøyd et styrestag. Smal sak å rette opp det + litt hobby4-hjulskontroll om du vil ha den kjørbar. Men for å få den 100%, besøk et verksted :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sternybk Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Er det farlig hvis jeg kjører med bilen? selvom styrestagen er bøyd? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Vil ikke anbefale åt det blir kjørt med. Greit å vite at ikke noe er løst eller på tur til å knekke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sternybk Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Var hele forstillinga på bilen som var gåen, så den har nå blitt skrap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg