Jim'bo Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hei jeg har en komplett bmw m50b20 motor ligende i deler, alt er tatt i ser. og planen min er og montere den igjen. etter som alt av deler er der og er bra. skal selvsagt bytte pakninger lager og alt det. men problemet mitt, er at jeg ikke har vært så mye borti bil motor. så da lurer jeg litt på ossen stemplene skal stå. i forhold til hværandre. og hvordan kamene skal stå og resten av den regla. noen som vet dette? eller fins det noen info om dette noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Kjøp ei haynesbok til bilen motoren kommer fra. Der er det beskrevet hvordan man renoverer en motor. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim'bo Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 det kan fort henne, har ei men den står det ikke så mye. men får ta meg en tur i en butikk og se litt i morra etter andre bøker kansje ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Anbefaler Automobilia i Oslo, de har ALT av reparasjonshåndbøker til de aller fleste biler. Ligger i Briskeby/Frogner/Bislett-området en plass, husker ikke nøyaktig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg