Kjetilr Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Bilen har gått ca 130 000 km. Men den hopper ut av 5 gir og revers. Noen toyota-kyndige som har gode ideer??? takker for alle svar Mvh Kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 ingen? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Håper det kan justeres med feks girwire eller lign... Fant en how to med 5 gir problem om andre på forumet skulle komme borti lignende.. http://rav4world.com/forums/viewtopic.php?t=8866 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Det er ikke mye liv på RAV delen her nei, håper du finner ut av det da :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 skal kikke litt mere på det imorgen.. Hvis jeg finner ut noe så poster jeg det så andre kan få bruk for informasjonen... Det burde alle gjøre på forumet så det ble mere løsninger på problemer her inne. Da kan en søke og få svar.. Og ikke bare jeg tror tråder... Det hadde vært noe.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg