polini Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 hey Lurer på om det er noen som kan forklare meg på en bra måte hvordan jeg tar ut vinduet(bakdør) på min opel Vectra, Og hvordan jeg setter det inn i igjenn. noen tips og triks?:) Takker på forhånd for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Regner med det er samme som på kadett. Sveiv ned vinduet,ta av vindussveiv og ta løs dørpanelet på innersiden av døren, dette er bare klipset fast, eneste som er skrudd er dørhandtaket. Ta løs gummipakningen rundt vinduet så du får litt å gå på når du skal den ut. Ruta sitter skrudd fast i vindusheis systemet men dette ser du når du får løs dørpanelet, skru løs ruta og ta opp,siden ikke gummilisten er der så burde du kunne klare å lirke ut ruten,men dette må du prøve deg frem på selv, er vell ikke noe eget fasitsvar på dette tror jeg :) Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Monteringen er forreste motsatt rekkefølge av demontering, lirk ruta på plass nerri hullet og skru den fast i heisen, sett inn gummilisten og prøv å sveiv opp ruta før du setter på resten bare får å sjekke at alt fungerer og sitter som det skal. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 ruta er ikke skrudd fast, du må gjøre slik som vectradieselgutt sier og deretter prøv å få lirket ruta av skinnen i bunnen på ruta. Tror du tar den fram og så tilter du den bakover eller omvendt Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg