stratos Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hei og god kveld godtfolk ! Vært lite aktiv her, men nå tenkte jeg å ta nytte av kunnskapen jeg vet finnes her inne på det beste norske bilforum :pray Sitter her med en kamerat som har en sølvgrå A4, gått ~75k, med bensiner 2 liter og multitronic kasse. Bilen er fin og grei og uten skavanker av noen art Så har det seg sånn at han tenker på å bytte den inn i noe nyere, før garantien går ut på slutten av året. Litt grunnet at mannen er litt funksjonshemmet og liker å ha det "enkelt og greit". På den anna side så er det jo sånn at mann skiter jo ikke penger heller.. Spørsmål er egentlig så enkelt som følger, hvor ville dere gått for å bytte inn en sådan bil per idag ? Noen erfaringer med greie audiforhandlere, eller andre forhandlere som ikke nødvendigvis MÅ skjære kniven helt inn til beinet ? Det er ikke sikkert det blir å bytte inn i audi nødvendigvis, biler må prøves og bestemmelser treffes. Bare ikke Møller sies det.. Alle erfaringer mottas med takk :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 hva slags utstyr har denne bilen? det spiller stor rolle.. Jeg har en 07 A4 1.8t quattro,skinn,xenon,s-line osv.. og ble tilbudt 265' i innbytte. Men når bilen min var mye mye bedre enn den nye jeg så på så kunne jeg ikke bytte.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratos Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Bilen har følgende utstyr : Multifunksjonsratt (gir og radiostyring), bi-xenonlys, ryggesensor, regnsensor, klimaanlegg, elektrisk innfellbare speil og blåtann (mobilhandsfree). Det er vel det hele, om ikke vi har glømt noe. --~~<BUMP>~~-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratos Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Bilen har også cruisecontrol. Kjekt gjennom lærdalstunellen når gps ikke har kontakt og jeg ikke husker hvor boksene står... --~~<BUMP>~~-- Noen, med erfaringer ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Du vil alltid få mest igjen dersom du selger bilen privat. Ellers er det vel bare å kjøre rundt og spørre de forskjellige forhandlerne i nærområdet. Gå gjerne inn på finn.no og sjekk hva andre tilsvarende biler ligger ute for. Det gir deg en liten pekepinnn... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg