Saberhagen Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Heisann! Var i Sverige her om dagen for å levere bilen til 30 k service og valgte da å kjøpe meg en cdspiller til bilen med det samme, dro da til TV Boden i Svinesund og valgte å kjøpe denne Pioneer P4100 da den ble rost opp i skyene av selgeren der.. Tenkte meg at denne var bra, sa ifra at bilen den skulle sitte på var en A4 2002 Mod, og selgeren forsikret meg om at dette passet.. Men gjorde det? Nei. Kommer hjem til Norge for å sette på, også ser jeg at den bare har 2 innganger i cdspilleren, for strøm og høytalerne foran.. Dro idag til audiolyd og fikk dem til å bestille en overgangskabel for meg slik at jeg fikk satt på alle høytalerne, men denne funket ikke.. Jeg måtte gjorde den, og jeg ser absolutt INGEN jordingsmuligheter bak cd-spilleren uten å ta av hele panelet, noe som er uaktuelt.. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette problemet? Dra tilbake for å levere cdspelleren igjen? :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Nevermind, fikk det fiksa idag! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg