GeirGeir Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har skaffet meg en brukt Volvo 740 '86-modell uten motorvarmer, men nå vurderer jeg å skaffe en motorvarmer i tillegg. Noen som har tips til en brukbar motorvarmer, som ikke er altfor dyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Biltema? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirGeir Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Kan dette fungere? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20121839 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Jepp :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirGeir Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Leter fortsatt etter en motorvarmer til bilen min, da jeg ikke fikk kjøpt den jeg så på. Noen som har link til en annen motorvarmer? Tenker også på å skifte motorolje, noen som har tips til en god olje til en 740 som skal gå i Finnmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 dra på bilrekvisitta forettning og forhør deg. olje så prøv no i nærheten av 5W - 30. B230A motoren liker alt mulig av olje så om det er mineralsk eller syntetisk og hvilket merke spiller mindre rolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg