JensA Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Kupevifta på min 306 lever sitt eget liv, den virker når den føler for å virke. Heile fjor sommer virka den ikkje, eg hadde ute allt framme med vifta men fant ingen feil. Dagen før den skulle på verksted virka den plutselig igjen, og har virka siden. I dag begynte den å fuske litt igjen. Er det nåken som har peiling på ka det kan være? eller som har hadt samme problem? Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 hadde samme problem med min 605, fant aldri feilen, ble lei av hele greia og trakk nye ledninger fra batteriet, satt på ett rele som gjekk på når lyset i dashbordet lyser, og da var problemet løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg