Mummielge Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Noen som vett om det er vanskligt å senke audien min: audi 80 94 b4 2.0E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Det er noe av det letteste du kan gjøre, særlig hvis du har feilhjulstrekk... Det eneste du må passe på er å ha en styrestagsklemme tilgjengelig, ellers kan du bare glemme å få løst fjærbeinet foran. Min rek er 11minutter fra hjulet sto på til fjærbeinet lå på bakken.. du må ut med alle 4 fjerbeina, og bruke fjærklemmer. då må også ha spesialverktøy for å løsne øvre fjærskåla, men med litt godt mot klare du det med fks. hammer og et digert skrujern. Fjærer til Quattro er vel enten H&R eller Eibach. Til feilhjulstrekk, får du dem vel nær sagt over alt. har sett dem til 1250,- 40mm. Men hvis du har brukbart med gryn foreslår jeg at du kjøper justerbare fjærbein i steden, det er det eneste som blir lavt nok....:) Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Trenger jeg ikke fjærer da..vist jeg vill ha justerbart fjærben?? hvor mye vill det koste sån ca? og hvor for jeg kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Når du kjøper justerbart, får du fjærbein, dempere og fjærer i samma pakka. den kosta iallefall 12500,- til min, KW gewindfarwerke.... noe jeg desverre ikke hadde råd til da, men jeg skal ha et slikt understell, når jeg er ferdig med motoren..... Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 et fjærbein er selve støtdemperen. er nok fjærbeinslageret som er gåent...dette sitter i toppen av fjærbeinet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_35&products_id=379 Noen som har formeninger om detter senkesette til min bil??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 hva er lurt å velge: 40/40 mm eller 60/40??? fk automotive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jeg hadde først 40/40 senk på min audi 80. Da ble den et tårn i fronten og passe lav bak. Jeg byttet til 60/40 og da ble den perfekt :D Bitte litt lavere i fronten enn bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 blir det ikke enorme forskjell mellom foran og bak? er tross alt 20mm forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Biler er vel normalt litt lavere bak enn foran.... Så med 60/40 senk så blir bilen din perfekt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 hmmmm...føler bilen min er lavere forann jeg...menn..kan vær det bare er en følelse jeg har.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg