Antartico Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Heisann! Var ute å kjørte en tid tilbake da jeg kom til en bomveg og så meg nødt til å snu. Løftet lett på håndbrekket for å få baken ut for å slippe å rygge og knø. I det baken seg ut mot høyre og bilen stoppet, stoppet også motoren opp. Jeg trodde først jeg bare hadde kvalt den, men skulle ikke skjønne hvordan jeg hadde fått til dette. Jeg prøvde å starte igjen men det viste seg at det var null tenning å få. Har hatt noe av lignende natur tidligere, ett år tilbake. Jeg kunne kjøre den god å varm, parkere ved f.eks butikken å komme ut igjen til en bil som nektet å starte. Kom tilbake 1-2 time® senere for å taue den vekk, men så meg nødt til å prøve en gang til. Da viste det seg at den ikke bare startet, den gikk som en klokke også. Har hatt ute alt av plugger, ingen tenning. Nå skal det merkes at jeg nylig har byttet girkasse, å det kan kanskje tenkes at jeg har vært en smule uforsiktig med tanke på hallgiver? Ellers tenker jeg kanskje coiler? Takknemlig for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antartico Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Er dette ett kjennt problem på disse bilene? Kan kanskje noen komme med en mulig løsning på hva dette kan være? Er ikke helt dreven på dette! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Har du prøvd å starte den nå? Går bensinpumpa når du slår på tenninga? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antartico Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Ja, det har jeg. Bensin pumpen surrer og går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg