axelh Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Vraket bil som står på gol vil jeg gjerne ha til Bergen og selge i deler isteden for å vrake for 1500,- noen som har peiling på hva det ville kostet å få den til Bergen? Eventuelt noen som har en henger og er villig til å hente for litt ekstra cash? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Du får leie henger hos noen bensinstasjoner. Koster ca 500kr pr. døgn. Men husk at du må ha en bil som har lov å trekke den samt førerkort for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 takker, vet d ja;) ingen her som kunne tenke seg å kjøre og tjene en liten slant? krever BE:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Nå vet ikke jeg verdie i den bilen men regn med at det blir noen lapper å få hentet den. Henger 1 døgn 500 Drivstoff 800 Sjåfør 500 Kost begge 400 Stropper 300 Dette er jo ett kjapt overslag, men man kan vel regne med mere drivstoff, går fort ett par liter på mila med henger og bil etter, og kommer du en time for seint med hengeren er det fort 200 til,ja du ser leksa, er det snakk om at du kan selge deler for 3-4000 ved å få bilen hjem, drit i det,er ikke verdt det. Bedre å annonsere den som delebil til en lokal helt eller noe. Men jeg vet ikke verdi på bil/deler det er snakk om, vil bare minne om at slike ting koster mye... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Skjønner tankegangen din;) Men det har seg sånn at bare felgene med nye dekk er verdt pengene å frakte den hjem. og vet at resten hadde blitt en god slant. Men ellers ser det kanskje ut til at vi får penger fra forsikring isteden. Krysser fingrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg