AudiC4 Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 (endret) skal kjøpe mg en bil til mellom 60-80000kr, så lurer jeg på hvordan? har løst på en litt ongdomsbil, men må også vere muli å ha krok på for å trekke et par snøscootera. baktrekk eller 4. er ikke fan av fordrift men liker a4. noen som har noe forslag? viste ikke hvor jeg skulle poste så skrev her. Endret Januar 19, 2010 av AudiC4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Flyttet til annet bilrelatert. Du bør også endre navnet på tråden til noe litt mer beskrivende, f.eks "Forslag til bil: 60-80000" eller lignende. Det er mange slike tråder her inne, så du kan muligens finne forslag i andre tråder også. Hva med mercedes e-klasse eller bmw 5-serie? Store og gode biler, og begge fås med firehjulstrekk :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Mercedes E klasse og BMW 5 serie var det første som slo meg også.. Med litt motorstørrelse så har du bil som duger til å trekke med, og du trenger ikke nødvendigvis ha 4matic eller IX om det kun er snakk om å dra henger etter vanlig vei. Men selvsagt, skal du på fjellet med scooteren kan jo værforholdene fort være sånn der at 4hjulstrekken kan være kjekk å ha inne på snuplassen da.. Kjedelig å må la både scooter og bil stå til våren liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiC4 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 5-serien er jo ikke dum. skjønner at man ikke får i pose å sekk, men jeg vil ikke ha en som sluker drivstoff. hvordan er det å trekke henger med en 1.6 eller 1.8? den bilen jeg har nå er en audi 2.8L, å den sluker bensin, mildt sagt. når det gjeldet trekking av henger så blir ikke det brukt så ofte. så ikke så nøye om bilen ikke egner seg. vil egentlig bare ha en brukbar "ungdomsbil" som ser litt bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg