siemens Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Noen her som vet hvor sikringsboksen ligger i grand vitara?? har hørt den skal være under ratte et sted.... kan ikke se jeg har funnet den, kan den ligge andre steder??? eller er det jeg som ikke har vært langt nok under?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Den ene ligger oppunder dasjen på førersiden, oppafor sparkeplata, du må legge deg ned for å se den, lommelykt er lurt, den andre ligger i motorrommet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siemens Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 akkurat, da får vi vente til våren :D er ikke noe hast enda. Men takk for svar Einar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Står veldig fint i instruksjonsboken om bl.a hvilken sikring som er til hva + plassering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siemens Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Står veldig fint i instruksjonsboken om bl.a hvilken sikring som er til hva + plassering:) Jeg fant det i boka ser du, men prøvde å føle meg nedover langt neddi der, men spørs om jeg ikke må legge meg på gulvet da ;) Har missta mye av lysa i dashbordet, så håper det bare er en sikring som har tatt seg en tur til de evige jaktmarker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Enten det eller kjørelysrelèet som lager krøll. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siemens Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Enten det eller kjørelysrelèet som lager krøll. jøss sier du det, kjørelyset har begynnt å ikke slå seg på da jeg starter bilen. Men det er veldig opp å ned... fortell, fortell hvis du vet noe om det einar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg