FE3T Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 (endret) Siden du spør om 68x100mm porter tolker jeg det dithen at du har bestemt deg for 70L kassa med 2 stk elementer som er nevnt i linken i din første post. 3" Aeroporter måler 68mm innvendig og kappes til korrekt lengde, i esken skal det også følge med en bruksanvisning som forteller deg hvordan du omregner lengden på en vanlig 3" port til rett lengde på en Areo port. Siden du spør om størrelsen på kassa selv etter at du har sett en tabell der det står 70L går jeg utfra at du ikke vet hvordan en beregner målene på en kasse på et visst antall liter. Bildet viser en kasse på 71 Liter (ja det er nært nok til ditt bruk) jeg bygde til en 15" Rockford Fosgate Punch Power DVC sub. HVIS en kasse på denne størrelsen går inn i bagasje rommet ditt kan du bruke denne tegningen om du ønsker det. MEN FOR GUDS SKYLD ta tommestokken og mål FØR du begynner å bygge. om du ikke får kassa inn i bilen når du er ferdig, tar ikke jeg noe ansvar for det. For å gi deg et inntrykk av størrelsen på den ferdige kassa, legger jeg ved et par bilder av min da den var ferdig Med 15" (38cm) installert (beklager den dårlige billedkvaliteten, men her er den festet i en 88 626 Coupe, og imidlertidig oppkoblet på en RF 500M forsterker) Endret Januar 22, 2010 av FE3T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBE200 Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Siden du spør om 68x100mm porter tolker jeg det dithen at du har bestemt deg for 70L kassa med 2 stk elementer som er nevnt i linken i din første post. 3" Aeroporter måler 68mm innvendig og kappes til korrekt lengde, i esken skal det også følge med en bruksanvisning som forteller deg hvordan du omregner lengden på en vanlig 3" port til rett lengde på en Areo port. Siden du spør om størrelsen på kassa selv etter at du har sett en tabell der det står 70L går jeg utfra at du ikke vet hvordan en beregner målene på en kasse på et visst antall liter. Bildet viser en kasse på 71 Liter (ja det er nært nok til ditt bruk) jeg bygde til en 15" Rockford Fosgate Punch Power DVC sub. HVIS en kasse på denne størrelsen går inn i bagasje rommet ditt kan du bruke denne tegningen om du ønsker det. MEN FOR GUDS SKYLD ta tommestokken og mål FØR du begynner å bygge. om du ikke får kassa inn i bilen når du er ferdig, tar ikke jeg noe ansvar for det. For å gi deg et inntrykk av størrelsen på den ferdige kassa, legger jeg ved et par bilder av min da den var ferdig Med 15" (38cm) installert (beklager den dårlige billedkvaliteten, men her er den festet i en 88 626 Coupe, og imidlertidig oppkoblet på en RF 500M forsterker) tuuuusen takk=) skal selvfølgeligt måle før jeg monterer=) fikk endeligt et konkret svar=) takker så mye Siter min bil. mine regler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Nice tilpasset basskasse..:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg