gibson Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Hei! Har et problem med min volvo 740 90mod. som ikke vil starte. Den starter som regel når den er kald, men hvis den er varm må jeg så og si alltid bruke startgass for å starte. Når den først starter, går den helt normalt etterpå. Lamdasonde lampa lyste i instrumentpanele og har bytta lamdasonde, men lampa lyser fortsatt og den vil fortsatt ikke starte når den er varm uten startgass. Pøvde lyskoder for feilmelding og da fikk jeg; 1-2-1 og 2-3-2. Noen som kan hjelpe meg å løse problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvin P Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 hei, det kan være det samme problemet som på min, tror det er tempføleren på innspruten, har bestilt så jeg bytter til uka eller helga, den koster ca 300 på meca er verd ett forsøk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiurquattro Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Sjekk temp. føler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 er det lh2.4 eller regina motorstyring? Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg