soundstyle88 Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Har bestillt meg angeleyes av typen facelift hvor lykta og blinklys er i ett i Audi A4. Har nå den typen hvor det er hver for seg. Fikk høre at man må gjøre modifisering, kutte litt i opphenget til plass til den nye facelift lykta. Men også at man trenger en overgang fra rundt til firkantet stikk. Kan dette stemme? :cab Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Kommer vel helt an på. De angeleyesene jeg hadde på min brukte de vanlige runde pluggene. Så var bare plug-n-play. Men måtte koble strøm på angeleyesene da, bare splitta parklys kablene. Du må kanskje kappe litt i forskjermene. Men her igjen kommer det an på hva slags lykter det er.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg