Devil3344 Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 (endret) Kjørte en tur i sta, og plutselig registrerte jeg at måleren på varmen var nesten oppe på det rød, og jeg sjekka kjøleveska var det tomt...jeg fyllte det opp igjen, og kjørte 10 min og da var alt borte igjen, men den var mye mer tungstarta etter jeg fyllte på vann...forslag til hva som kan være feil? skal på skolen på mandag, så skulle helst hatt den i orden før det:P takker for svar på forhånd:) :cab edit: Den har akutt drekki mye olje også:S blir nervøs, så håper noen kan komme med en billi løsning.. Endret Januar 12, 2010 av Devil3344 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Sikkert toppakningen, sånn som på min.. Kjipe greier.. Røyker den hvitt fra eksosen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil3344 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 (endret) noe, men værre i dag, det som er rart er at den har alltid gjort det så lenge jeg har hatt den Edit: Oljeforbruket løst, er båndpakninga som lekker litt mye, alt hadde samla seg på et deksel under der, så det syntes ikke der bilen hadde stått Endret Januar 12, 2010 av Devil3344 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil3344 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 problem løst, det var en slange som lakk, men ikke før det blei trykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg