fragaria Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei! Håper det er noen her som kan komme med noen tips! Jeg har en Audi A3 2003 modell med et Audi Concert anlegg fra før av inkl. en sub bak i bilen. Synes egentlig lyden på anlegget er bra, men skulle gjerne hatt noe ekstra for å få opp bassen litt evt. Hvordan bør jeg gjøre dette og hva må jeg regne med å betale? :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Mer forsterkerkraft er jo tingen for å få opp volumet, men det er ikke all verdens lydkvalitet på hverken originalsub eller høyttalerne ellers. Det som trenges er en overgang for linjesignal ut fra Concert: og da en forsterker... nesten lettere om du spår litt om hvor mye penger du kunne tenke deg å bruke på mer&bedre bass. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg