Gå til innhold

01.04-2010(Skjærtorsdag) Hva skal du?

Ranger emnet


SimenRawr

Anbefalte innlegg

Aj, nå nærmer det seg jo smått da :P

 

Min plan foreløpig er å sitte på i olds'en til en kamerat, tar hortensfergen over til Østfold (vet ikke når på dagen enda), cruising innom Fredrikstad og bort til Halden, kanskje en liten tur til Svinesund før vi drar tilbake til Halden og holder oss i det området resten av dagen, hehe.

Tror ikke vi drar til Strømstad, da de stengte byen i fjor og det er jo ikke så morsomt på utsiden, hehe.

 

Så, hva er planen deres?

 

Hvor/når/hvordan bil? (legg gjerne med bilde av bilen :D)

 

Får legge med ett bilde av Olds'en sånn den står nå :P

 

 

173708-1696995.jpg

Peugeot 406 2.0

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

planen min er å væra dritafull før drøbaksundet, slenger meg på kolonna som kommer fra Notodden(sitta på med en kompis som kommer derfra) når de gjør sin årlige stopp på shell skollenborg ca kl 8, var jo bra forhold i strømstad i fjor da! Var jo ei nydelig cruiserunde de hadde laget;) skal sitte på med en kompis i en oransje volvo 245 jegermäister-edition

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åsen bil je ska bruke er je ikkje sikker på 850 har je ikkje fått skrud sammen igjen, men ska se på en anna Volvo t helga KANSKJE så vis den er i brukbar stand så blire å bruke den.

 

Men blir det samma som i fjor, møte opp på Shell på rambern her også kjøre i kolone t Kongsberg og henge oss på de, og kjøre kolonne t sverige som sist gang :D også t halden være der ei beite, og heim t Notodden og ture Vidre der :D

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan er og være hjemme og le rått av de stakkars, fortapte harrytassene som beveger seg ut i noen bedritne og løene biler for å drite seg totalt loddrett ut i vårt kjære naboland, hvor jeg deretter må avstå som bilinteressert i flere måneder fremover for fremmedfolk i frykt for å bli assosisert med disse bøndene som fester i Sverige på Skjærtorsdag...

 

At folk gidder...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke krangle!

Ingen krangler.

Tråden handler om hva man skal gjøre på skjærtorsdag, og jeg fortalte hva JEG skal gjøre. :)

 

Dieseldyret: Selvsikker? Hvorfor kommer du da med personangrep bare jeg nevnte hva jeg skal gjøre på skjærtorsdag?

Og btw, finn på noe nytt når du skal prøve å kverrulere, please... jeg sier som eiriksmil; Det ER virkelig hakk i plata di, og nå begynner alle å bli lei av låta.

 

Ha en fin dag :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... forhåpentligvis blir det å ta bilen min iår... reg.reima røyk uka før ifjor å rakk ikke få istad nye motoren tidsnok :(

 

 

Blir å skamsenke den (coilover straks på :D ) samt få på rondell d58 felga som jeg driver å skal pusse opp

Samsam041copy.jpg

 

 

 

Kanskje få med seg halden iår også?

e28 "m535"

 

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan er og være hjemme og le rått av de stakkars, fortapte harrytassene som beveger seg ut i noen bedritne og løene biler for å drite seg totalt loddrett ut i vårt kjære naboland, hvor jeg deretter må avstå som bilinteressert i flere måneder fremover for fremmedfolk i frykt for å bli assosisert med disse bøndene som fester i Sverige på Skjærtorsdag...

 

At folk gidder...

 

Syns det er bare morsomt jeg. Litt selvironi må man jo ha. Damer liker slikt :)

 

Blir sikkert Åre her i gården iallefall. Men i år er IKKE jeg sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer jo ingenting i HALDEN da før seint på kvelden! Der er alle religiøse, må til Strømstad;) det er det som er tradisjonen

 

Det er sant, får se hva de andre finner ut av, jeg skal bare kose meg:happyhappy:

 

Kanskje få med seg halden iår også?

Ja :partyon:

 

Min plan er og være hjemme og le rått av de stakkars, fortapte harrytassene som beveger seg ut i noen bedritne og løene biler for å drite seg totalt loddrett ut i vårt kjære naboland

Også kan du jo se det på TV :thumb

 

Tja, blir vel ligge med venner, damer og noen iskalde øl her :)

Kypros er digg :cool:

Endret av SimenRawr

Peugeot 406 2.0

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å ha sjåfør på 240'en til Strømstad. :) Blir nok kanon, satse på fint vær!=)

 

du slenger deg vel på kolonna fra Notodden du Preben?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår