grandaunet Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 rått :D Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 LEKKERT!! åssen lim brukte du på hjulbuelistene? må bytte mine på golfen og ventoen... jeg brukte svart tec 7 og popnagler jeg :) funker fint med bare tec 7 også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 noen bilder etter jeg har montert hjulbuelister, kanalskjørt og xenon. Jeg er ingen stor fan av mørke frontlukter på golf, men denne var faktisk utrolig flott. keep up the good work:thumb Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 jeg brukte svart tec 7 og popnagler jeg :) funker fint med bare tec 7 også :) okay, hvor kjøper man det? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 okay, hvor kjøper man det? Det får du kjøpt på mekonomen, thorshov, maxbo byggmaker og alle sånne type steder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 utrolig lekker golf du har mister, deilig blåfarge! Eneste liker er frontlyktene...men jeg er ikke særlig fan av angeleyes da! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 synes du burde ha litt mørkere spredere/blinklys foran jeg =) ellers er bilen dritfin ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 synes du burde ha litt mørkere spredere/blinklys foran jeg =) ellers er bilen dritfin ;D det der var di mørkeste jeg fikk takk i :( er enig dem skulle vært enda mørkere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 utrolig lekker golf du har mister, deilig blåfarge!Eneste liker er frontlyktene...men jeg er ikke særlig fan av angeleyes da! :) hehe, di angeleyes skal ikke kobles til. det gule lyset i lykta er nærlyse før jeg bytta til xenon, ser ut som det er angeleyes som står på men det er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 meget meget pent Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 det der var di mørkeste jeg fikk takk i :( er enig dem skulle vært enda mørkere :) Er bare å kjøpe sotfilm å ha på f.eks gunsmoke;) fås kjøpt hos http://www.lamin-x.com/ Nydelig Blåfarge på golfen:D å Alt annet,:pray bortsett fra frontlyktene:) hvorfor ikke heller sette på sorte golf 4 lykter? :titties: Nesten så jeg fikk lyst å lakkere min også, bare i samme farge som gamle bilen, Santorin Blue Pearl;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 alt var bra utenom lyktene :) skulle hatt disse. pm vist du er intresert Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitmach Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 blir nokk bra dette :) Siter VW Golf GTI 2,0 8V. 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitmach Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Kor fekk du tak i ny bakluke? :) Siter VW Golf GTI 2,0 8V. 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Kor fekk du tak i ny bakluke? :) jeg kjøpte meg ny org luke på mekonomen med hule til merke og vindus visker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg