Blanklaks Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Heisann Passaten vil ikke gå på tomgang lengre Slipper jeg gassen før de 30 sekundene er gått så stopper den momentant, ellers så går den normalt når jeg kjører Dette gjelder kaldstart,holder jeg litt gass i ca 30 sekunder så er det i orden og den går helt normalt på tomgang. den går opp på ca. 1000 omdreininger med en gang den starter og så stopper den med en gang Dette er en 99mod 1.8L bensin 20 ventiler ADR Noen formening om hva det kan være som er feil Mvh Blanklaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 hvis du ser gjenom passat forumet og noen linjer under tråden din er akkurat samme tema tatt opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Få kjørt en diagnose og slett eventuelle feilkoder :) Hadde nesten samme problem på min (min ville ikke gå på tomgang i det hele tatt, kun om jeg ga gass) Og etter sletting av feilkoder går den igjen, og den går MYE bedre enn den har gjort noensinne! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Det ordna seg ved og koble fra batteriet en liten stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg