mayaregine Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Flytt gjerne hvis dette er feilpostet. Jeg skal kjøpe dvd til bilen. Hva kjøper jeg, og hvor? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=172 Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg skal kjøpe dvd til bilen. Hva kjøper jeg, og hvor? Noen tips?Hvilken bil, hvilken pris, hvilken kvalitet... nok av info som kan være greit å ha en viss peil på. Skal du ha med innebygget GPS, bluetooth... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Skal du ha enkel- eller dobbeltdin da? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 http://www.bilforumet.no/bilstereo-salgs/242971-pioneer-dvd-suber-soundstream-div.html ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mayaregine Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Takk for mange svar! Jeg skal ha 2 skjermer, hvor man kan se samme film eller 2 forskjellige. Navigasjon og bluetooth har jeg i bilen fra før så det trenger jeg ikke. Prismessig så jeg for meg noe midt på treet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Så det er baksetepassasjerene som skal ha gleden av dette for det meste? Og hvilken bil er det du har? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Skal det integreres, eller vil du ha det frittstående da? Om det skal være frittstående har vel Nextbase mye greit, http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?siteSearchQuery=nextbase+dvd&fromform=true Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mayaregine Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg vurderte først skjermene integrert i nakkestøttene, men jeg vet ikke helt jeg..heller nå mer mot å ha dem "løse" hvis de kan festes på en grei måte. Altså ikke ved bruk av stropper/veske. Og ja - det er de i baksetet som skal glede seg over litt underholdning. Bilmerke Nissan X-trail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Finnes da nok av ferdige komplette nakkestøtter med innebygd skjerm og dvd-spiller, og annet utstyr attåt. Virker som du tilhører den mer kvinnelig del av befolkningen utifra brukernavn, og da håper jeg du har estetisk sans nok til å ta et mandig valg her, eller hva det nå heter... ikke glem du har en ganske ny bil, og da setter man ikke inn hva som helst. ;) Nei! Kanskje hva du ser etter, men her merkelig nok vist uten strømledning, Y-splitt og kabelstrekk fra et eller annet strømuttak i bilen m.m.; Eneste akseptable i min verden, men litt mer monteringsjobb enn de ovennevnte ja, dog slipper du batterilading, løse ledninger m.m.; Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mayaregine Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hvis jeg nå velger skjermer integrert i nakkestøttene, hva kjøper jeg da? Synes noe av det som tilbys virker en smule harry, men har aldri sett det irl, så jeg tar kanskje feil?? Hvis jeg velger skjermer som ikke er integrert, hva er best, og hvor får jeg de beste tilbudene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg