Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Stilig! Hvor mye må man regne med å betale for ett lite motiv på panseret..? Har veldig lite greie på hvilke priser det opereres med innen denne bransjen, har aldri tatt betalt for det jeg har gjort selv. Men jeg mener å ha sett at prisene starter på rundt 5000,- for et relativt fort gjort motiv på et panser eller tilsvarende størrelse. Så øker vel prisen etter hvor omfattende detaljer det er og hvor mange farger som må blandes osv.. Men jeg VET ikke, jeg bare inbiller meg å ha sett det prisnivået. Mulig det koster mye mer, mulig det koster bare halvparten også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei! Finn dere en egen tråd for motivlakkering! Herregud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hei! Finn dere en egen tråd for motivlakkering! Herregud. Er jo et flott tips til deg som skal ha lakkert bilen og bruke minst mulig penger på det! Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg